HTML

mi a bajom a nőkkel?

előrebocsájtom: nem vagyok hímsoviniszta. én lennék a legboldogabb, ha találnék egy értelmes, szeretni képes, legalább a menthetetlenül_durva_komlpexusoktól-mentes nőt, aki tudja mit akar, de a helyzet az, hogy az egyik haverom apjának az unokatesójának a feleségének az öccsének a szomszédja ismert egy boltost, aki már hallott olyan emberről, aki ismert olyat, aki már látott ilyet, de nem volt benne biztos. örülnék az értelmes vitának, de a "deaferfiakmeg..." kezdetu (es szellemu) hozzaszolasoknak neki se alljatok, mert az ebben a vitaban nem erv, maximum dac.

Utolsó kommentek

  • ejszarny: @djuiceRobin: uhh, erosen hanyagolom a blogot mostanaban, de tudnek meselni :D (2012.02.11. 12:24) agglegenytippek 2. - takaritas
  • TitiRobin: Ez igaz (nem tudom mit csinálsz, lehetnek kivételek), de mosni akkor is könnyebb azt ami fehér. Gyakorlatból tudom. (2012.02.04. 01:36) agglegenytippek 3. - mosás, vasalás, ilyesmi
  • TitiRobin: Nem tudom milyen nőkkel kerültél kapcsolatba, de én épp ellenkezőleg gondolom. Direkt szexi egy pasi, ha főz, vagy konyhatündért játszik. Viszont találkoztam én is olyannal, aki tojt a házimunkára, ... (2012.02.04. 01:32) agglegenytippek 2. - takaritas
  • ejszarny: @djuiceRobin: sztem a feher konnyebben koszolodik. en ha munkahelyre feherben megyek be, mar delre tiszta retek :( (2012.02.02. 18:16) agglegenytippek 3. - mosás, vasalás, ilyesmi
  • ejszarny: @djuiceRobin: ezzel egyebkent egyetertek. kifejezetten siralmas, ha egy no sosem kezdemenyez. (2012.02.02. 18:15) megszerez, de nem tart?
  • Utolsó 20

Friss topikok

Címkék

Archívum

félig sem

2011.12.03. 20:52 ejszarny

magyarázat helyett írtam egyszer valakinek, aki nem értette, miért szakítottam meg vele a kapcsolatot.

egész nap vártam, hogy végre beszéljünk, miután múltkor is leléptél igazán lekötelezel, hogy beléptél a kedvemért.
nyilván mert kíváncsi vagy mit akartam mondani hát persze hogy azért mert törõdsz velem.
fogalmad sincs róla, mennyire komolyan beszélek tudom, hogy érted.
egyszer nem gondoltál bele, hogy én mit érezhetek, de én mégis itt voltam neked hát, persze, hogy én nem értelek meg.
baszott érzés, hogy velem flörtölsz, aztán más mellé fekszel igen, tudom hogy nekem a legkönnyebb.
szükségem lenne arra, hogy itt legyél kicsit értem én, hogy álmos vagy
de kurva jó lenne ha nem hagynál itt állandóan ha szeretnék megbeszélni valamit neked is jó éjt.
hát a faszom.

Szólj hozzá!

Címkék: viselkedés nők

A bejegyzés trackback címe:

https://miabajomanokkel.blog.hu/api/trackback/id/tr313434904

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása