HTML

mi a bajom a nőkkel?

előrebocsájtom: nem vagyok hímsoviniszta. én lennék a legboldogabb, ha találnék egy értelmes, szeretni képes, legalább a menthetetlenül_durva_komlpexusoktól-mentes nőt, aki tudja mit akar, de a helyzet az, hogy az egyik haverom apjának az unokatesójának a feleségének az öccsének a szomszédja ismert egy boltost, aki már hallott olyan emberről, aki ismert olyat, aki már látott ilyet, de nem volt benne biztos. örülnék az értelmes vitának, de a "deaferfiakmeg..." kezdetu (es szellemu) hozzaszolasoknak neki se alljatok, mert az ebben a vitaban nem erv, maximum dac.

Utolsó kommentek

  • ejszarny: @djuiceRobin: uhh, erosen hanyagolom a blogot mostanaban, de tudnek meselni :D (2012.02.11. 12:24) agglegenytippek 2. - takaritas
  • TitiRobin: Ez igaz (nem tudom mit csinálsz, lehetnek kivételek), de mosni akkor is könnyebb azt ami fehér. Gyakorlatból tudom. (2012.02.04. 01:36) agglegenytippek 3. - mosás, vasalás, ilyesmi
  • TitiRobin: Nem tudom milyen nőkkel kerültél kapcsolatba, de én épp ellenkezőleg gondolom. Direkt szexi egy pasi, ha főz, vagy konyhatündért játszik. Viszont találkoztam én is olyannal, aki tojt a házimunkára, ... (2012.02.04. 01:32) agglegenytippek 2. - takaritas
  • ejszarny: @djuiceRobin: sztem a feher konnyebben koszolodik. en ha munkahelyre feherben megyek be, mar delre tiszta retek :( (2012.02.02. 18:16) agglegenytippek 3. - mosás, vasalás, ilyesmi
  • ejszarny: @djuiceRobin: ezzel egyebkent egyetertek. kifejezetten siralmas, ha egy no sosem kezdemenyez. (2012.02.02. 18:15) megszerez, de nem tart?
  • Utolsó 20

Friss topikok

Címkék

Archívum

agglegenytippek 2. - takaritas

2011.12.03. 11:03 ejszarny

takaritani csak a legszuksegesebb mertekben :D
leesett etelmaradekra pl ott a kutya, konyhaban a muanyagpadlorol ugy eltunteti a kajamaradekot, hogy utana csillog a padlo, mint a tucsokp.csaja :]
eloszobabol lehulott leveleket, kutyaszort eros huzat is kifujja ha jo szeljarasnal nyitsz ajtot.
sorosuvegeket kenytelen az ember visszavaltani honap vegen.
sorosdoboz ill cigisdoboz meg akar fel kobmeter is elfer az iroasztal mellett :]
a problemas nalam a hamutarto, ha megtelik melleteszek megegyet, ha az is, egy harmadik hamutartot, a gond ott van hogy ugye megtelnek ezek is, majd egyetlen nagy kupacca valnak (nincs az a hamutarto amibe MEG EGY csikket ne lehetne belenyomni :] ) es elkezd a kupac terjeszteni, amikoris egy rosszul elnyomott csikkel felgyujtod az egeszet, es eleg korulmenyes az izzo kupacot ugy kivinni, h mast ne gyujts fel vele, tovabba kurva budos fusttel eg., szoval sajnos, a hamutartot nem nagyon lehet sokaig elhanyagolni.

az idonkenti porszivozast celszeru ugy megoldani, h randi utan, reggel, felajanlod leanyzonak h beviszed meloba/haza, csak gyorsan lezuhanyzol es felporszivozol, majd picit elhuzod a zuhanyzast, nagy valoszinuseggel keszen lesz a porszivozassal, mire kijossz a furdobol...
 

4 komment

Címkék: tipp agglegeny

A bejegyzés trackback címe:

https://miabajomanokkel.blog.hu/api/trackback/id/tr163432858

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TitiRobin 2012.02.02. 13:59:39

Összevonnám a kettőt, mert két dolog van amit nagyon utálok, takarítani és mosogatni. A porszívózás mint olyan általam biztos nem készülne el egy pasinál sem, itthon is más megoldást kerestem és találtam is. A felmosás sem a kedvencem, de ha muszáj, akkor muszáj.
A mosogatógép legalább annyira jó dolog, mint a mosógép. Tudtam én ezt akkor is amikor még nem volt, de mióta van, igazolhatom. Racionálisan - a vízleolvasó ráírta a papirra, hogy megnézte, tényleg annyi (semmi) a fogyasztás, mert nem gördült tovább a számláló a konyhában egy hónap alatt, miután beüzemelték, előtte úgy másfél fogyott. Nem sok ez, de hosszabb távon valami. Persze sokkal vonzóbb az volt, hogy nem nekem kell sikálnom, pancsolnom és pakolgatnom az edényeket, állandóan kerülgetve őket, hol mert még piszkosak, hol mert már tiszták ugyan, de még vizesek. Igy a törölgetés is megmarad másnak, mert a gépből száraz edény kerül ki.
És ne reménykedj, egy bizonyos életkorig működik, hogy elmosogatnak, felporszívóznak helyetted, de egy koron túl nagyon gyorsan lejön, hogy ezt szeretnéd, és inkább nem nálad találkoztok majd! :) Bár vannak mazohista lányok is, akik szeretnek takarítani és mosogatni. Ismerek ilyet én is.

ejszarny · http://www.ejszarny.hu 2012.02.02. 18:14:41

@djuiceRobin: de jo, h kommentelgettel, el is felejtettem h belekezdtem ebbe a blogba is...

igazabol en alapban hittem a munkamegosztasban, dolgok megbeszeleseben meg ilyesmi, de tudod, ettol a nok gyengenek latnak, szeretik, de nem becsulik, szoval muszaj igy...

TitiRobin 2012.02.04. 01:32:59

Nem tudom milyen nőkkel kerültél kapcsolatba, de én épp ellenkezőleg gondolom. Direkt szexi egy pasi, ha főz, vagy konyhatündért játszik. Viszont találkoztam én is olyannal, aki tojt a házimunkára, vagy utálta mint én. Ha elég jó barát volt, azért bennem is felülkerekedett ilyenkor a nő.

ejszarny · http://www.ejszarny.hu 2012.02.11. 12:24:53

@djuiceRobin: uhh, erosen hanyagolom a blogot mostanaban, de tudnek meselni :D
süti beállítások módosítása